tisdag 8 maj 2012

Arg

Idag blev jag lite arg, rätt mycket arg. Jag har ju köpt den våtdräkt på nätet och nu har den kommit. Så efter en mkt lång dag på jobbet går jag i på ICA för att hämta ut mitt paket. Men då klockan är 20:55 kan de inte hjälpa mig, för de stänger ju kl 21:00. Men hjälp vad jag triggas av dålig service. Jag blir skit arg....jag blir så himla häpen över hur man svarar...nä vi kan inte för vi stänger kl 21:00, MEN klockan är ju 20:55...gud så trött jag blir. Så jag gick ut från ICA i Bro utan mitt paket...

3 kommentarer:

  1. Men, asså! Tur att du inte ska använda den idag då.... Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller helt med, hatar dålig service! Då vill man bara skrika till dom, byt jobb nu!! ..Annat var det på vår tid på coop bromma..hihi!! kram

    SvaraRadera
  3. Helt fantastiskt! Jag är superfashinerad över vilka människor som jobbar inom serviceyrken och jättefundersam över att det är så "lätt" att få jobb inom sådana yrken. Behövs det någon utbildning alls? Känner med dig, stor kram från Pysse

    SvaraRadera