söndag 11 september 2011

Träning

Crosstrainer 40 min + styrka armar
Har suget efter träning försvunnit på en vecka? Hur fanken ska jag lägga upp det? Måste få lite ordning på detta, innan det går för lång tid och all grundkondition försvinner. Nu känns det som om jag skulle behöva 36 h på ett dygn för att få ihop något som man kan kalla träning. Man slits mellan att man jobbar till 18 ungefär, hem och äta middag, barnen hänger på en och vill visa något nytt, man är skit trött efter alla nya intryck och så vill man ha ork att se och höra på alla i familjen. På detta ska man gå iväg och träna, och således lämna man och barn som man längtat efter hela dagen. Jag vet att jag kommer leva med dem längre om jag tar hand om min kropp, men de kommer ju inte vara små för alltid heller. Med den stora känns det inte så jobbigt, hon följer istället med och tränar och vi får på det sättet lite egen tid ihop, vilket är super mysigt. Det är väl så här det känns att aldrig räcka till. Man vill så mycket....

Har ni smarta tips på hur ni löser träning kontra det vanilga livet så får ni gärna tipsa :)!

1 kommentar:

  1. Ja, det är verkligen jättesvårt..Men försök att komma iväg på lunchen, är nog mitt enda tips..Jag har ju samma problem själv :-) kram

    SvaraRadera