söndag 18 september 2011

Avbruten löpning

Löpning/gång 4 km
Idag skulle jag använda min träning för att rensa hjärnan. Veckan som varit har varit fulld av intressanta möten på nya jobbet, jobbiga beslut och en spurt mot Linas barnvälsignelse i 200 km/h.

Så idag skulle jag rensa hjärnan, lätta på högtrycket. Bli skit trött, så trött att jag inte orkade tänka mer! Jag började gå och efter en stund kom löpstegen av sig själv. Jag ökade takten och det kändes skönt. Andningen ökade men inte till den nivån att jag behövde gå.

Jag jobbade på och när jag är längst bort (alltid längst bort) blir jag nödig. N Ö D I G, med stort N! Vad göra? Det vara bara till att slå av takten och gå...gå, vem vill gå??? @;[ :( @. Helgen har rent mat-mässigt inte varit den bästa, vilket kan vara förklaringen. Bara att ladda om, om man kan säga så ;)!

1 kommentar: