söndag 25 september 2011

Löpning

Ca 4,5 km i skogen
Idag var jag arg innan passet, under passet och efter passet. Det finns en miljon olika anledningar till detta men det vill liksom inte ge sig.

Sprang i alla fall två varv i skogen. Efter två varv mötte Daniel och barnen upp mig så sprang Daniel och körde backträning. Han är en riktigt fena på att springa. Han började för ca 2 månader sedan och tar milen idag hur lätt som helst. Försöker få honom att satsa på ett lopp, men han har inte nappat fullt ut än...men man vet aldrig.

Idag var passet ett måste-pass. Måste-ut-oavsett-tid-och-ork. Ett pass som måste genomföras för att kunna pricka av i kalender. Tror att det kommer bli några fler av den varan framöver då jag just nu känner mig hyvsat omotiverad att träna. Nytt jobb, ny tjänst, nytt allting tar ut sin rätt känner jag...men det får helt enkelt bli några fler måste-pass!

1 kommentar:

  1. Alla pass fyller en funktion. Du är duktig som genomförde även om humör och motivation inte var den önskade!

    Håll uppe ångan! Du är toppen!

    SvaraRadera