söndag 24 augusti 2014

Tandvärk suger

Jag skulle hellre föda tio ungar på raken än att ha tandvärk. Min framtand förpestar min tillvaro. Värken gör att man inte är sig själv, smärtan gör att det enda man vill är sova och vakna när skiten är över. Äter penicillin för infektionen, men de börjar först verka efter, typ tre dagar, vilket är i kväll. Tills dess lider man - så denna helg har varit skit. 

Så jäkla svullen!!!

Jag har ju tidigare i mitt liv i liknande situationer (typ motgångar) möjligen tröstätit godis, bullar eller något annat, vilket nu är helt uteslutande. Inte för att det är ett dåligt val/alternativ (för när var tröstätning något bra alternativ) utan för att det innebär tortyr att äta hårda och sega saker. Så det får väl tillskrivas som det ända positiva med detta - starkare utan socker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar