tisdag 19 augusti 2014

PT Daniel


Japp då blev jag med PT (hahahaha). Fick för någon vecka sedan kom mitt schema för de 12 kommande veckorna. Har fått referenser på denna kille och är övertygad om att detta kommer hjälpa mig att kicka igång min viktminskning ännu mer. Jag kommer förmodligen vara lite extra fokuserad och några kommer kanske tycka att jag är lite neurotisk, men jag gör detta så att jag ska kunna leva länge med min familj och med mina vänner och den anledningen kan ju aldrig vara fel. 

I stora drag innebär schmat att jag ska öka min träningsmängd avsevärt och lägga om min mat att den blir näst intill helt kolhydratfri, endast kolhydrater på morgonen. Socker är uteslutet och vanligt salt går bort. Jag blev lite chockad över träningsmängden, sex gånger i veckan (4 styrke och 2 kondition). Så nu lånar jag Mickis gamla rum för att ha ett träningsrum. Schemat är också anpassat för att jag ska kunna träna hemma. 

Det här känns spännande och jag ser framemot mina 12 veckor. Jag vill ju bara leva länge med mina hjärtan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar