lördag 18 februari 2012

Utrensning av gammalt slagg...

Crosstrainer - 45 min
Idag behövde jag rensa ut. Rensa ut gamla tårar, sorg och hopplöshet. Jag behövde bli trött i kroppen av aktivitet. Så vi började dagen i pulkabacken. Lite upp och ned i backen och lite snurra runt i snön med Hugo.

Innan middagen körde jag 45 min på crosstrainer. Jag ju inte tränat på ett tag så 45 min känns i hela kroppen och magen!!!!, fråga mig inte varför. Jag lyssnade på ny laddat musik i öronen och trampade på. Tankarna om den senaste tiden fladdrade i mitt huvud för att efter ett tag helt försvinna - oh vad skönt. Det är ju mycket därför jag tränar, för att vila hjärnan från jobb, sjukdomar och stress.

Nu ska vi sätta oss och titta på biffiga killar och tjejer i Gladiatorerna, man undrar vad de äter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar