onsdag 29 februari 2012

Ikväll blev det av...

Crosstrainer 50 min - ordentligt svettig
Det är svårt det här med träning. Man går upp tidigt, engagerar sig i jobbet till 210 %, skyndar hem för att träffa barnen innan de ska sova, borstar tänder, lägger barnen - vilket i 9 fall av 10 också innbär att även jag även nattar mig själv. Men ikväll blev det en lucka vid läggningen. Hugo börjar somna själv, vilket ger en av oss föräldrar "egen tid". Ikväll var det min tur...skönt som tusan.
Körde med ganska hårt motstånd - segade mig genom 50 min crossande av trötta muskler, kämpade tills sista blodsdroppen (...eller inte...). Nå ja lagom hårt var det. Strategin just nu är att bara göra det, komma till skott med att genomföra träningspasset - oavsett. Det ända målet med varje pass är att jag ska bli så svettig att jag behöver duscha efteråt - då har jag tagit i tillräckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar