måndag 27 februari 2012

Ny klocka

Stavgång 1 tim - 5,7 km
Måndag=Måndagsklubben. Förra måndagen var jag helt slut och orkade inte hänga på de andras tempo. Jag tacklade helt och hållet ihop. Detta gjorde mig lite nervös idag, tänk så skulle det vara samma sak idag. Det var jobbigt och jag vet inte om de andra tjejerna kunde gått fortare, men jag hängde i tyckte jag. Jag var ordentligt genomgången när jag kom hem i alla fall. Jag avslutar ju alla pass med en liten backe och idag kunde jag med min nya klocka mäta upp en högsta puls på 195 slag. Känns högt, men egentligen vet jag inte...


Nu ska jag verkligen försöka få till två pass till denna vecka - och då kommer jag känna mig nöjd.

2 kommentarer:

  1. 195 i puls ger dig en grym maxpuls. Själv har jag svårt att sparka igång mitt åsnehjärta över 180.
    /RG

    SvaraRadera
  2. Är det bra eller dåligt att pressa sig själv, eller ska man låta bli?

    SvaraRadera