onsdag 25 maj 2011

Vårruset

Idag gäller det...idag är den dag kommen som är första loppet i en upptrappning till att orka springa riktigt långt. Jag har tränat för det här, även om den perfekta månaden April har följts av en katastrof månad Maj ur träningssynpunkt. Men jag kommer inte låta det komma åt mig...jag ska kuta på som vanligt.

Jag satsar på 40 min...det blir en utmaning för mig. Min grupp heter lunka (36-39 min). Gruppen efter mig heter strosa och är till för den som vill uppleva naturen, gå med barnvagn eller stavar...så ni kan ju se vilka som kommer flåsa mig i nacken, hahaha... De flesta andra tjejerna startar i jogga fort ( 29-31 min) eller i jogga (32-35 min).

Jag kommer att berätta mer senare och kankse en och annan bild kommer att läggas upp med...Nu ska jag bara göra den perfekta spellistan så att jag kan springa utan att jag ens tänker på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar