tisdag 2 februari 2010

Varför skriver man en blogg?

Ja, varför gör man det...Min tjejkompis M blev nog rätt förvånad när jag sa att jag startat en blogg. Hon skrattade lite nervöst och undrade nog om jag visste vad jag gett mig in på. M var den första som jag berättade för. Nå M, vad tycker du? Jag bloggar för att skriva av mig om händelse, kommer kanske använda bloggen som en ventilations kanal där jag kommer skriva med inga omskrivningar hur det kan kännas i vardagen.

Vardagsbekännelse nr 1:
Träning medför bättre hälsa och i många fall bättre självkänsla. Men det är ingen som berättar om vad som händer med magen. Jag har tränat regelbundet i ett par veckor nu (4-5 ggr/vecka) och jag skulle med min "biogas" kunna värma upp vårt radhus i ett halv år. Det är tur att man har en mjuk stol på kontoret. Mer säger jag inte, mer än att min man D säger att det är priset man får betala.

Dagens träning: 25 min crosstrainer

1 kommentar:

  1. Haha!! Rolig läsning!! Jag behöver också få bättre hälsa så vi får hjälpas åt vännen!! Puscha varandra!
    Ska bli roligt att läsa din blogg, kanske man inspireras o startar en egen så småningom..?! Men den skulle kanske sluka all min "egen" tid, ja ja..vi får se..
    Love U kram Maria

    SvaraRadera