söndag 31 januari 2010

Crosstraining

112 kg och 25 min på min crosstrainer...nu vet ni varför bloggen heter "Blod, svett och lite tårar". Alla vi 70-talister (i alla fall vi tjejer)kommer ihåg fame repliken "Så ni vill bli stjärnor? Att bli en stjärna kostar och det är här som ni börjar betala - i svett". Jag vet inte om alla kände som jag, men jag trodde på det, nu i vuxen ålder vilja jag bara gå ned i vikt och må bra. Perspektiven skiftar...Jag ska testa att göra en resa och ni är inbjudna att följa med. Kanske kan ni peppa mig när det känns tungt kanske kan jag skicka ut lite inspiration.

Dagens träning: 25 min crosstrainer

1 kommentar:

  1. WOW! nostalgi!! självklart va man helt kääär i FAME, vilken film!
    kolla in de berömda orden på:
    http://www.youtube.com/watch?v=tNdJzrh5AsU

    Ses & hörs!
    kram Maria

    SvaraRadera