fredag 5 februari 2010

Fredag=veckans bästa dag trots allt

Det händer saker i mitt liv (och säkert i andras också) som man inte på något sätt kan styra över. Händelser som kommer påverka ens själ till den milda grad att man nästan spricker. Frågan är hur ska man göra nu? Vilka strängar ska man spänna vilka ska man sluta spela på. Just nu går jag genom något sådant här. Råden jag fått är att jag måste distansera mig, då jag inte kan påverka situationen. Och jag kan verkligen inte göra någonting...ingenting! Ska försöka stålsätta mig och acceptera läget. Det är svårt och känns oerhört oöverstigligt Ni som känner mig vet hur jag är och vet att jag har svårt att inte yttra känslor när det är något jag brinner för. Men jag ska försöka...göra mitt bästa! Trots allt är fredagen första dagen på helgen och därmed helt underbar, det ska ingen få ta ur mig!

Dagens träning: 25 svettiga minuter på crosstrainern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar