söndag 7 februari 2010

Söndag och 1,5 kg lättare

Ja, kan man tänka sig vad lite träning kan göra - 1,5 kg lättare. Jag undrar om det kan vara träningen eller gick jag på toan innan jag vägde mig eller har jag druckit mindre vatten....Jag tänker i alla fall ta det som att jag svettats bort 1,5 kg fett från min kropp, det känns dö skönt!!! : ) Kompisen F berättade att hennes man blev imponerad av att jag tränat så ihållande - kommentarer som dessa gör att jag känner mig sporrad, tack för den F:s man.

Hade en konstig dröm i natt. Drömde att jag var ute och sprang och jag sprang och sprang utan att vare sig bli svettigen eller andfådd. D berättade att även han kan drömma sådana drömmar, kändes skönt då är jag inte ensam om att önska att jag var en "springare". Jag kände mig super stark.

Dagens träning 25 min på ni vet vilken maskin jag menar, still going strong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar