söndag 31 mars 2013

I väntan på bättre tider...

...så har super Lina anmält oss till halv Vättern - tjohoo! Att det står i väntan på bättre tider är kopplat till att jag varit sjuk och gått på penicillin för halsfluss. Men det ska väl inte hålla i sig ända till sommaren? Fast just nu känns det tröstlöst tråkigt för jag känner mig inte riktigt hundra...men snart så, då bövelns ska det åkas av. Jag ska åka till cykloteket och köpa cykel och helgerna ska gå åt till långpass på hojen.

Hepp, hepp, hepp

3 kommentarer:

  1. Heja, heja! Ny cykel, I like!
    / Anna

    SvaraRadera
  2. Härligt med ny tävling! Hur långt är det? :-) Kul med ny cykel! kram

    SvaraRadera
  3. Halv Vättern är 150 km, så nu gäller det att skaffa en riktigt snabb cykel så jag orkar hängs på Lina.

    SvaraRadera