söndag 10 februari 2013

Tjejmiddagar ger så mycket inspiration och energi

Utan att låta för blödig så älskar jag mina kompisar, mina mamma kompisar. Sedan några år tillbaka träffas vi regelbundet varannan, var tredje månad för en tjejmiddag. Under loppens gång har några fallit bort och nya kommit till. Varje middag har varit så himla stört skön och trevlig.

Jag har länge känt mig kraftlös och haft en otroligt brist på energi så jag tänkte inte ens gå på middagen idag. Men sedan tog jag mig samman och åkte iväg och vilken tur att jag åkte. Det känns så himla friskt och upplyftande att få vara bland människor som får en att må bra. Att få snacka lite förlossning, jobb, förskola och andra mer eller mindre viktigare saker. Att få lyssna till andra människors vardag och hur de löser uppkomna problem. Att få nya perspektiv. Det är fantastiskt.

Så idag hyllar jag tjejmiddagarna som jag får vara en del av. Tack kära mamma-kompisar!!!!

1 kommentar:

  1. Håller med dig, jättehärligt med tjejsnack & tjejmiddagarna behövs verkligen! Kram

    SvaraRadera