torsdag 22 mars 2012

Blöt i håret

Simning 36 min - 1000 meter
Idag fick det bli simhallen. Min häl värker och det är nog dags att låta den vila. Jag har inte simmat på allvar (för motions skull) sen Hugo föddes så jag visste inte riktigt hur det skulle kännas. Upplägget var att simma alla tre simsätt 50 meter var efter varandra. Målet var inställt på 1000 meter.


Kolla in Tessan - bara att ta efter!

Jag fick ganska snabbt upp flåset. Jag pressade mig genom mina cralw-bitar - undra hur det såg ut??? När jag passerat 600 meter var jag tvyngen att sakta ned. Jag simmade då bröst i 100 meter för att sedan avsluta de sista 300 meter med samma upplägg som innan.

Efter passet var jag helt mör i kroppen, lite skakis. Jag har alltid trivts i vatten och jag ser framemot att testa 1000 meter i öppet vatten - för det är en helt annan sak!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar