måndag 19 maj 2014

Hej igen

Efter ett lite längre uppehåll tänker jag försöka börja skriva igen. Inriktningen kommer fortfarande vara inom hälsa men andra inslag kommer jag bjuda på. 

Vad har inte hänt sedan sist? Jag har bytt jobb, renoverat hela övervåningen, varit sjukskriven pga stress och varit långledig med barnen. Men nu känns det som om livet håller på att finna sig i balans igen. Det är svårt när att trilla över en att hålla riktning med allt, mat, hälsa och goda vanor. Efter en släng efter stress symtomet med illamående, minnesförlust och otrolig trötthet känner jag mig mer ödmjuk inför livet utmaningar. Sakta ned och andas in - jag vill inte springa från livet, jag vill känna varje sekund!
Igår körde jag och Lina vår första längre runda denna säsong. Vi börjar vår träning lite försent, men men nu ser det ut som det gör. Om tre veckor är det tjejvättern och det ska bli kul att få göra grejen hotell, middagar och rumpskav. 

Jag också de senaste dagarna gjort några powerwalks och vilket har varit välbehövliga och sköna. Ska göra mer av dem. 
Ha en skön dag och hoppas även du får känna syrenens doft - den blomster tid nu kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar