söndag 9 september 2012

Med gamla godingen runt Kungsängen

Cykling 1 h 45 min - 39 km
Cyklade gamla goda svängen runt Kungsängen med goa Lina. Kände mig peppad över att äntligen känna mig lite bätter och glad över att äntligen få träffa Lina. Cyklingen gick i bara farten, trots att det kände både segt och tungt bitvis. Förklaringen till detta var väl att kroppen inte var helt återställd från mig lilla hängiga förkylning.

Det kändes verkligen att nu har hösten kommit på allvar. Efter passet fick jag värma upp låren i duschen och kände mig lite kall resten av kvällen. Vet inte hur många cykelpass till man hinner innan det blir för kallt, passen kommer nog att förpassas till helgerna i alla fall, då det både blir kallt och mörkt ganska tidigt nu för tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar