fredag 30 december 2011

Ledig

Sitter och njuter av en av mina första lediga dagar, på riktigt. Jag har inget jobb som hänger över och mörkar min dag. Känns underbart! Jag trodde aldrigi hela mitt liv att jag skulle behöva träna på att lämna jobbet på jobbet och inte ta med mig hem. Jag tycker att jag alltid kunnat göra det. Men nu måste jag lära mig att släppa det...det kommer nog med lite mer erfarenhet.


Jag håller på att laddar inför 2012 års träning. Det gäller att koppla upp posivtiva bilder som gör att starten efter nyår går snabbt och smidigt. Har samlat på mig massor av positiva och peppande bilder för en väggalmanacka som jag tänkte skulle hänga framför min crosstrainer. I almanackan skiver jag upp mina träningstillfällen, och det är ju peppande i sig att se sin träning. Dessutom har jag just sparkat igång Måndagsklubben med tjejerna. Vi får se vilka som kommer hänga på. Några gamla och några nya förhoppningvis. jag hoppas att så många som möjligt hakar på VÅRRUSET. Jag kommer återkomma i årendet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar